Steinhauer ontwerpt en ontwikkelt al 80 jaar verlichtingsarmaturen. Het voortdurend creatief toepassen van trends is, mede dankzij hun ervaring, hun handelsmerk geworden.

Flexibiliteit in ontwerp en productie bepaalt Steinhauers succes. Om te kunnen voldoen aan de vereiste flexibiliteit, hebben zij alle fasen in het productieproces in eigen beheer: van ontwerp en ontwikkeling tot productie en vervoer.

Steinhauer logo

Zoekmachine optimalisatie

In de webshop op www.steinhauer.nl kunnen consumenten een bestelling plaatsen. Deze bestelling kunnen ze vervolgens afhalen bij een zelfgekozen dealer. Om de verkoop te stimuleren is het erg belangrijk dat de webshop goed gevonden wordt in de zoekmachine.

Door het optimaliseren van de website en de webshop hebben we ervoor gezorgd dat er meer online verkopen plaatsvinden via de webwinkel van Steinhauer.

Google Analytics

Vooral met een webwinkel is het interessant om te meten wat er gebeurt op de website. Gebruiken bezoekers vaak de zoekfunctie op de site zelf? En waar zoeken mensen dan op? Zijn er mensen die afhaken in het bestelproces?

Met Google Analytics kunnen al deze zaken goed gemeten worden. Door het analyseren van deze gegevens kan de website nog verder geoptimaliseerd worden.

Tag Manager

Omdat meten erg belangrijk is, zijn we overgestapt naar de Google Tag Manager. Met de Tag Manager kunnen we nog meer meten zonder dat we steeds de webbouwer hoeven te vragen om extra code toe te voegen.

Ook Beter Gevonden worden in Google? Neem contact op!