Lucky Light is al meer dan 17 jaar specialist in projectverlichting. Behalve het leveren van lichtbronnen maken ze ook de ontwerpen in 3D. Hierdoor krijg je een goed beeld van wat ander licht met de sfeer van je winkel kan doen. Lucky Light heeft ruime ervaring in het geven van lichtadvies voor winkels en bedrijven. Ook particulieren zijn welkom bij Lucky Light om lichtproducten af te nemen.

Logo Lucky Light

Technische analyse

Lucky Light wil de online verkoop stimuleren en de wens is daarom om met hun Magento shop beter gevonden te worden in de zoekmachine. We zijn daarom gestart met een uitgebreide technische analyse van de webshop. De shop bleek veel last te hebben van dubbele content. Aan de hand van ons advies heeft webbouwer Prolink de technische aanpassingen doorgevoerd.

Adverteren met Google AdWords

Op specifieke productgroepen wordt via Google AdWords geadverteerd. Doordat de doelen zijn ingesteld in Google Analytics is het goed te meten of de campagnes rendabel zijn. Ook wordt er met de productvermeldingen van Google Shopping geadverteerd.

Zoekmachine optimalisatie Magento

Naast het adverteren met AdWords is het de wens dat de webshop beter gevonden wordt in de organische zoekresultaten van Google. Hiervoor zijn allereerst de instellingen voor Magento goed gezet voor zoekmachine optimalisatie (SEO). Daarnaast is er een zoekwoorden onderzoek gedaan zodat duidelijk was op welke woorden de site geoptimaliseerd moest worden. De shop heeft een enorm assortiment, waardoor het niet te doen is om alle artikelen handmatig te optimaliseren. In samenwerking met Prolink hebben we daarom onderzocht welke mogelijkheden er zijn om (delen van) het optimalisatie proces te automatiseren.

Conversie verbeteren

Naast het aantrekken van meer bezoekers is het ook belangrijk dat meer mensen een aankoop doen. We zijn daarom gestart met het verbeteren van de conversie. In nauwe samenwerking met Lucky Light en webbouwer Prolink is een nieuwe lay-out ontwikkeld.